Tuesday 8 April 2014

kalo dah sampai masanya

assalamualaikum..

hai buddieys... satu soalan aku tanya diri sendiri.. kalo katakan..korang tau bila korang akan meninggal. urm.mungkin katakan ..u only have a month left. what will u do. how would u react with surrounding?

if i was in that shoes.. i just want to make my mother my family smile. smile to me every time i open my eyes. every time i close it. sebabnya... andai ditakdirkan umurku tidak panjang.. tanpa aku sempat berbakti kepada ibu bapa tercinta dan keluarga tersayang. sekurangnya aku ingin mereka bahagia dan gembira kerana aku pernah hadir dalam hidup mereka.. andai aku tak sempat nak jaga bonda tercinta di hari tuanya.. cukup kalo aku blh bahagiakn hari2 sihatnya.  Allah..penciptaku yang tahu dan punyai segala jawapan.. izinkan hari2 terakhir aku sentiasa dilimpahi dengan cinta buat-mu. setiap nafas yang aku sedut dan hembus.. aku berdoa agarsetiap denyutan itu dengan ingatan kepadamu. siapalah aku andai terus hidup tnpa cinta-mu hingga detik2 akhirku.
last sekali.. kalo aku tahu bila ajal aku.. aku cuma nak senyum buat semua. air mata akan aku simpan sebab nikat hidup yang allah bagi terlalu indah untuk ditangisi. semoga allah terus menyayangi aku sebab aku takot untuk putus cinta dengan allah..

hahahaha... kepuasan tu penting bila aku boleh berblog walau xde yang mmbaca.tapi its fine.. sekurang2nya blh aku jana otak aku sikit.. tak gitu yea? oklah..
assalamualaikum.. insya allah..

No comments:

Post a Comment